Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji uporabe spletnega mesta koala.si

V tej točki so določene pravice in obveznosti lastnika in uporabnikov spletne strani koala.si. Določen je tudi način in pogoji uporabe vsebin ter funkcionalnosti omenjene spletne strani. Z vstopom na koala.si uporabniki potrjujejo, da so seznanjeni s pogoji, z njimi soglašajo in se zavezujejo k njihovim določbam. Zapisani splošni pogoji veljajo za celotno spletno mesto.

Lastnik strani lahko splošne pogoje uporabe spreminja. Spremembe začnejo veljati in so za uporabnike zavezujoče z naslednjim dnem po objavi na spletni strani koala.si. Lastnik bo uporabnike ažurno obveščal o spremembi splošnih pogojev.

 

Omejitev osebne in nekomercialne uporabe

Podatke iz spletne strani koala.si lahko uporabniki uporabljajo le za osebne in nekomercialne namene. Prepovedano je spreminjanje, kopiranje, distribucija, prikazovanje, izvajanje, oddajanje, razmnoževanje, objavljanje, licenciranje, ustvarjanje izpeljank, prenašanje ali prodajanje katerih koli podatkov, programske opreme, izdelkov ali storitev, ki so del spletne strani. Le v primeru pisnega dovoljenja lastnika spletnega mesta je dovoljeno drugače.

Uporaba spletnega mesta ne sme škodovati njegovi funkcionalnosti ali posegati v pravice drugih uporabnikov.

Uporabnik ne sme izvajati nobenih dejanj, ki bi lahko preobremenila ali onemogočila delovanje spletnega mesta.

 

Varovanje zasebnosti

Ko uporabnik odpre uporabniški račun, mora vpisati vse zahtevane podatke. Ti morajo biti točni in pravilni. Če želijo uporabniki vstopiti v sistem, morajo vnesti pravilno uporabniško ime in geslo. Lastnik strani je zagotovil ustrezen nadzor za varovanje in upravljanje s temi podatki. Zagotovil bo zasebnost uporabnikov in njihove podatke uporabljal skladno z veljavno zakonodajo in pravilnikom o varovanju osebnih podatkov.

Spletno mesto omogoča pravico do izbrisa osebnih podatkov (“pravica do pozabe”) v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).

Uporabnik lahko kadarkoli zahteva dostop do svojih podatkov, popravek, omejitev obdelave ali izbris svojih osebnih podatkov.

 

Omejitev odgovornosti

Za vse aktivnosti, ki so storjene na določenem uporabniškem računu, je odgovoren njegov lastnik. Če se zgodi, da nekdo nepooblaščeno uporabi uporabniški račun (ali če gre za utemeljen sum), mora o tem takoj obvestiti lastnika spletnega mesta koala.si. Ta ni odgovoren za kakršno koli izgubo ali škodo, ki bi jo uporabnik utrpel zaradi nepooblaščene uporabe njegovega računa in gesla. Uporabnik se zaveže, da bo spletno stran koala.si uporabljal v skladu z omenjenimi pogoji uporabe, da bo varoval tajnost gesla ter upošteval pravila in obvestila, ki bodo objavljena na spletni strani.

 

Lastnik spletnega mesta ne odgovarja za morebitne tehnične težave ali izpad storitev, ki lahko vplivajo na dostopnost ali uporabo spletnega mesta.
Lastnik ni odgovoren za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi uporabe ali nezmožnosti uporabe spletnega mesta, vključno s škodo, povzročeno z virusi ali drugo škodljivo programsko opremo.

 

Nezakonita ali prepovedana uporaba

Uporabniku ni dovoljeno, da si pridobi nepooblaščen dostop do spletne strani koala.si, do računalniškega sistema, z njim povezanega omrežja ali do podatkov drugih uporabnikov.

Prepovedano je izvajati kakršnekoli nezakonite aktivnosti, kot so pošiljanje zlonamerne programske opreme, kraja identitete ali širjenje lažnih informacij.

 

Zbiranje osebnih podatkov

Ko uporabnik odpre uporabniški račun, mora v polja vnesti določene podatke, ki se od njega zahtevajo, prav tako pa tudi podatke, vnos katerih ni nujen. Svoje podatke lahko ureja in spreminja ob prijavi. Spletno mesto koala.si v podatkovno zbirko začasno beleži obstoječe vpise z namenom izboljšati učinkovitost in zanesljivost delovanja. Ob odjavi iz sistema enotne prijave ali po poteku veljavnosti uporabniške seje, se te podatke izbriše iz zbirke podatkov. V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov lastnik zagotavlja, da bo osebne podatke uporabnikov uporabljal za delovanje in vzdrževanje njihovega računa ter za omogočanje storitev spletnega mesta koala.si.

Osebni podatki bodo hranjeni le toliko časa, kolikor je potrebno za izpolnitev namenov, zaradi katerih so bili zbrani, ali kot to zahteva zakonodaja.

Podatki o plačilih in transakcijah se obravnavajo z največjo skrbnostjo in skladno z najnovejšimi standardi varnosti plačil.

 

Naročila

Naročilo potrjeno

Lastnik naročilo pregleda v največ 48 urah, preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Lastnik si pridružuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Ob potrditvi naročila, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.

Morebitne so zamude pri dobavi, ki so posledica nepredvidenih okoliščin (npr. vremenske razmere, zamude pri dobaviteljih) o katerih bo kupec ustrezno obveščen.

 

Stroški naročanja, dostave in dostava

Vse izdelke, naročene v spletni trgovini koala.si, dostavimo na dom, v službo oziroma na želeno lokacijo na območju Slovenije. Stroški komunikacijskih sredstev (naročanja preko telefona in interneta) se ne razlikujejo od običajne tarife, ki jo kupec običajno plačuje.

 

 

Načini plačila

Kupec lahko plača naročene izdelke z gotovino ob prevzemu blaga na podani lokaciji za prevzem ali ob osebnem prevzemu fizično v trgovini Koala z gotovino ali kartico.

Naročeno blago je kupec dolžan prevzeti ter ga plačati z gotovino kurirju.

Ob prevzemu je kupec dolžan preveriti količino in kvaliteto naročenega blaga in s svojim podpisom potrdi količinski in kakovostni prevzem blaga.

V spletni trgovini koala.si lahko plačujete na naslednje načine:

  • plačilo po povzetju,
  • osebni prevzem z gotovino ali kreditno kartico.

Plačilo po povzetju:

To pomeni, da boste kupnino plačali ob dostavi naročenega izdelka. Stroški dostave znašajo 6 €. Pri nakupu v vrednosti nad 100 eur stroške dostave v celoti krije spletna trgovina koala.si.

Osebni prevzem:

Blago, ki ste ga naročili v spletni trgovini smučarska oprema lahko prevzamete pri nas v fizični trgovini Koala Tim d.o.o., Ulica Antona Tomšiča 11, 1294 Višnja Gora, kjer imate možnost plačila z gotovino ali kreditno kartico.

Dostava

Naročila, bodo opremljena najkasneje pa v roku 48 ur, rok dostave na območju Slovenije pa znaša največ do 4 delovne dni od dneva potrditve naročila.

Opremo naročamo vsak teden sproti in si prizadevamo, da bi željeni izdelek lahko prišel čim hitreje do tebe. V kolikor željenega izdelka ni na zalogi, se naročilo zavrne, kupca pa obvesti o možnem roku dobave.

Preklic naročila

Ko kupec potrdi naročilo se ta arhivira v bazi naročil internetne strani. Kupec lahko kadarkoli pred odpremo prekliče svoje naročilo telefonsko ali pisno preko elektronske pošte, razen če gre za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika ali prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

Pri prodaji blaga po pošti ima kupec pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prejemu blaga podjetju z nedvoumno izjavo sporoči, da odstopa od naročila, razen če gre za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika ali prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

Če je kupec blago že prejel in od naročila odstopi, mora blago v nespremenjeni količini odposlati podjetju v štirinajstih (14) dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka. Če je vrnjeno blago uničeno, pokvarjeno, poškodovano, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, je kupec dolžan povrniti odškodnino v višini zmanjšane vrednosti blaga.

Stroške vrnitve blaga krije in plača kupec. Prodajalec nosi strošek vračila le tistega blaga, ki ni primerno za pošiljanje po pošti.

 

Vračilo kupnine

V primeru vračila kupnine, stranka sporoči številko bančnega računa. Kupnino vrnemo v roku 14 dni.

Reklamacija

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem je možno blago vrniti tudi po pošti, sicer pa ga osebno prinesete v trgovino, v dokaz nakupa mora kupec preložiti račun ali drugi dokaz o nakupu.

Garancija

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.

V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.

Garancija se ne upošteva za poškodbe, ki so posledica nepravilne uporabe, malomarnosti ali nepooblaščenih popravkov

Stvarna napaka

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Pritožbe in spori

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago s pritožbo reklamira pri prodajalcu, ki mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in potem kupca obveščati o poteku pritožbenega postopka. Prodajalec se bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se bodo morebitni spori rešili hitro in sporazumno.

V kolikor se spor ne reši sporazumno, lahko kupec in prodajalec rešujeta spor na pristojnem sodišču v Ljubljani.

Pritožba se vloži prek e-poštnega naslova koala@koala.si ali pisno na naslov podjetja Koala Tim d.o.o., Ulica Antona Tomšiča 11, 1294 Višnja Gora.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Koala Tim d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Skladno z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov Koala Tim d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/.

Splošne informacije

Vsebina spletnega mesta koala.si so avtorsko delo, razen vsebin, ki jih vnesejo uporabniki. Vse pravice so pridržane.

Na spletni strani se lahko kadarkoli spremenijo funkcionalnosti, obseg ponudbe ali celotna vsebina spletnega mesta, brez predhodnega obvestila uporabnikom.

Vprašanja v zvezi s Splošnimi pogoji uporabe spletnega mesta koala.si lahko uporabniki pošljejo po mailu koala@koala.si.

Pridružujemo si pravico do tipkarskih napak.

 

Podatki o podjetju:

Koala Tim d.o.o.

Ulica Antona Tomšiča 11

1294 Višnja Gora

Email: koala@koala.si

Telefon: +386 (0)41 721 888

 

Poslovni račun:

SI56 0400 0027 8055 194 (OTP banka d.d.)

Swift: KBMASI2X

 

Ident. št. za DDV: SI56896581

Matična št.: 2189119000

 

Registrski organ: Okrožno sodišče v Ljubljani

Zaporedna št. vpisa: 14397100

Srg št.: 2015/53872