Pogoji poslovanja

Splošni pogoji uporabe spletnega mesta koala.si

 V tej točki so določene pravice in obveznosti lastnika in uporabnikov spletne strani koala.si. Določen je tudi način in pogoji uporabe vsebin ter funkcionalnosti omenjene spletne strani. Z vstopom na koala.si uporabniki potrjujejo, da so seznanjeni s pogoji, z njimi soglašajo in se zavezujejo k njihovim določbam. Zapisani splošni pogoji veljajo za celotno spletno mesto.
Lastnik strani lahko splošne pogoje uporabe spreminja. Spremembe začnejo veljati in so za uporabnike zavezujoče z naslednjim dnem po objavi na spletni strani koala.si. Lastnik bo uporabnike ažurno obveščal o spremembi splošnih pogojev.
 
Omejitev osebne in nekomercialne uporabe
Podatke iz spletne strani koala.si lahko uporabniki uporabljajo le za osebne in nekomercialne namene. Prepovedano je spreminjanje, kopiranje, distribucija, prikazovanje, izvajanje, oddajanje, razmnoževanje, objavljanje, licenciranje, ustvarjanje izpeljank, prenašanje ali prodajanje katerih koli podatkov, programske opreme, izdelkov ali storitev, ki so del spletne strani. Le v primeru pisnega dovoljenja lastnika spletnega mesta je dovoljeno drugače.
 
Varovanje zasebnosti
Ko uporabnik odpre uporabniški račun, mora vpisati vse zahtevane podatke. Ti morajo biti točni in pravilni. Če želijo uporabniki vstopiti v sistem, morajo vnesti pravilno uporabniško ime in geslo. Lastnik strani je zagotovil ustrezen nadzor za varovanje in upravljanje s temi podatki. Zagotovil bo zasebnost uporabnikov in njihove podatke uporabljal skladno z veljavno zakonodajo in pravilnikom o varovanju osebnih podatkov.
 
Omejitev odgovornosti
Za vse aktivnosti, ki so storjene na določenem uporabniškem računu, je odgovoren njegov lastnik. Če se zgodi, da nekdo nepooblaščeno uporabi uporabniški račun (ali če gre za utemeljen sum), mora o tem takoj obvestiti lastnika spletnega mesta koala.si Ta ni odgovoren za kakršno koli izgubo ali škodo, ki bi jo uporabnik utrpel zaradi nepooblaščene uporabe njegovega računa in gesla. Uporabnik se zaveže, da bo spletno stran koala.si uporabljal v skladu z omenjenimi pogoji uporabe, da bo varoval tajnost gesla ter upošteval pravila in obvestila, ki bodo objavljena na spletni strani.
 
Nezakonita ali prepovedana uporaba
Uporabniku ni dovoljeno, da si pridobi nepooblaščen dostop do spletne strani koala.si, do računalniškega sistema, z njim povezanega omrežja ali do podatkov drugih uporabnikov.
 
Zbiranje osebnih podatkov
Ko uporabnik odpre uporabniški račun, mora v polja vnesti določene podatke, ki se od njega zahtevajo, prav tako pa tudi podatke, vnos katerih ni nujen. Svoje podatke lahko ureja in spreminja ob prijavi. Spletno mesto koala.si v podatkovno zbirko začasno beleži obstoječe vpise z namenom izboljšati učinkovitost in zanesljivost delovanja. Ob odjavi iz sistema enotne prijave ali po poteku veljavnosti uporabniške seje, se te podatke izbriše iz zbirke podatkov. V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov lastnik zagotavlja, da bo osebne podatke uporabnikov uporabljal za delovanje in vzdrževanje njihovega računa ter za omogočanje storitev spletnega mesta koala.si.
 

Naročila

 
Naročilo potrjeno
Lastnik naročilo pregleda v največ 48 urah, preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Lastnik si pridružuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Ob potrditvi naročila, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.
 
Stroški naročanja, dostave in dostava
Vse izdelke, naročene v Smučarska Oprema spletni trgovini, dostavimo na dom, v službo oziroma na želeno lokacijo na območju Slovenije. Stroški komunikacijskih sredstev (naročanja preko telefona in interneta) se ne razlikujejo od običajne tarife, ki jo kupec običajno plačuje.
 
Načini plačila
Kupec lahko plača naročene izdelke z gotovino ob prevzemu blaga na podani lokaciji za prevzem ali ob osebnem prevzemu fizično v trgovini Koala.
Naročeno blago je kupec dolžan prevzeti ter ga plačati z gotovino kurirju.
Ob prevzemu je kupec dolžan preveriti količino in kvaliteto naročenega blaga in s svojim podpisom potrdi količinski in kakovostni prevzem blaga.
 
V spletni trgovini koala.si lahko plačujete na naslednje načine:

  • plačilo po povzetju,
  • osebni prevzem.

 
Plačilo po povzetju:
To pomeni, da boste kupnino plačali dostavljalcu ob dostavi naročenega izdelka. Stroški dostave znašajo 5 €. Pri nakupu v vrednosti nad 100 eur stroške dostave v celoti krije spletna trgovina koala.si.
 
Osebni prevzem:
Blago, ki ste ga naročili v spletni trgovini smučarska oprema lahko prevzamete pri nas v fizični trgovini Koala Tim d.o.o., Ulica Antona Tomšiča 11, 1294 Višnja Gora, kjer tudi plačate z gotovino.
 
Dostava 
Naročila, ki jih podjetje prejme do 12. ure delovnega dne in vsebujejo blago, ki je na zalogi v poslovalnici, bodo poslana kupcu še istega dne, najkasneje pa v roku 48 ur, rok dostave na območju Slovenije pa znaša največ do 4 delovne dni od dneva potrditve naročila.
Opremo naročamo vsak teden sproti in si prizadevamo, da bi željeni izdelek lahko prišel čim hitreje do tebe. V kolikor željenega izdelka ni na zalogi, se naročilo zavrne, kupca pa obvesti o možnem roku dobave.
 
Preklic naročila 
Ko kupec potrdi naročilo se ta arhivira v bazi naročil internetne strani. Kupec lahko kadarkoli pred odpremo prekliče svoje naročilo telefonsko ali pisno preko elektronske pošte, razen če gre za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika ali prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Pri prodaji blaga po pošti ima kupec pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prejemu blaga podjetju z nedvoumno izjavo sporoči, da odstopa od naročila, razen če gre za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika ali prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Če je kupec blago že prejel in od naročila odstopi, mora blago v nespremenjeni količini odposlati podjetju v štirinajstih (14) dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka. Če je vrnjeno blago uničeno, pokvarjeno, poškodovano, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, je kupec dolžan povrniti odškodnino v višini zmanjšane vrednosti blaga.
Stroške vrnitve blaga krije in plača kupec. Prodajalec nosi strošek vračila le tistega blaga, ki ni primerno za pošiljanje po pošti.
 
Vračilo kupnine 
V primeru vračila kupnine, stranka sporoči številko bančnega računa. Kupnino vrnemo v roku 14 dni.
 

Reklamacija

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem je možno blago vrniti tudi po pošti, sicer pa ga osebno prinesete v trgovino.
 
Garancija 
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
 
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.
V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.
 
Stvarna napaka 
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
 
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

 
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
 
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
 
Pritožbe in spori
V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago s pritožbo reklamira pri prodajalcu, ki mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in potem kupca obveščati o poteku pritožbenega postopka. Prodajalec se bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se bodo morebitni spori rešili hitro in sporazumno.
 
Pritožba se vloži prek e-poštnega naslova koala@koala.si ali pisno na naslov podjetja Koala Tim d.o.o., Ulica Antona Tomšiča 11, 1294 Višnja Gora.
 
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Koala Tim d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
 
Skladno z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov Koala Tim d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/.
 
Splošne informacije
Vsebina spletnega mesta koala.si so avtorsko delo, razen vsebin, ki jih vnesejo uporabniki. Vse pravice so pridržane.
Vprašanja v zvezi s Splošnimi pogoji uporabe spletnega mesta koala.si lahko uporabniki pošljejo po emailu koala@koala.si.
Pridružujemo si pravico do tipkarskih napak.
 
Podatki o podjetju:
Koala Tim d.o.o.
Ulica Antona Tomšiča 11
1294 Višnja Gora
 
Email: koala@koala.si
Telefon: +386 (0)41 791 888
Telefon: +386 (0)41 721 888
 
Poslovni račun:
SI56 0204 1025 5656 594, odprt pri NLB d.d.
 
Ident. št. za DDV: SI56896581
Matična št.: 2189119000
 
Registrski organ: Okrožno sodišče v Ljubljani
Zaporedna št. vpisa: 14397100
Srg št.: 2015/53872