Pogosta vprašanja

Kje se nahajate?
Nahajamo se v Višnji Gori, v neposredni bližini avtoceste. Iz smeri Ljubljana (cca. 15min) se peljete do izvoza Višnja Gora (naslednji izvoz od izvoza Grosuplja). Po izvozu za Višnjo Goro zavijete desno in čez 200 m na desni strani prispete na cilj.
Iz smeri Zagreb (cca. 1h) se peljete do izvoza Višnja Gora (naslednji izvoz od izvoza Ivančna Gorica). Po izvozu za Višnjo Goro zavijete levo, se peljete pod avtocesto in po 500m prispete na cilj.
 
Kakšen imate delovni čas trgovine?
Zimski delovni čas trgovine in servisa je od torka do sobote: dopoldne 9.00-12.00, popoldne 15.00-19.00, nedelja, ponedeljek in prazniki zaprto, za smučarske čevlje se je potrebno predhodno naročiti pod rubriko rezervacije. V poletnem delovnem času pa imamo trgovino odprto od torka do petka od 15.00 do 19.00.
 
Ali se je za nakup smučarskih čevljev potrebo predhodno naročiti?
Da, pod rubriko rezervacije za nakup smučarskih čevljev se lahko predhodno naročite. Prijava na termin je pomembna, da poteka pomerjanje smučarskih čevljev nemoteno in tekoče. BREZ PRIJAVE NA TERMIN NAKUP SMUČARSKIH ČEVLJEV NI MOGOČ! Smučarske čevlje lahko kupite brez pomerjanja samo v primeru, da jih naročite prek spletne trgovine ali v trgovini brez možnosti pomerjanja.
 
Kaj pomeni smučarski čevelj po meri?
Pri izbiri smučarskega čevlja je predvsem pomembna pravilna izmera stopal, ki je predpogoj za pravilno izbiro modela smučarskega čevlja.  Prva stopnja smučarskega čevlja po meri je natančna izmera stopal in pravilna izbira. Za večino rekreativcev je ta prilagoditev čevlja dovolj. Dodatna izboljšava (še za boljšo prilagoditev) smučarskega čevlja je izdelava stopalnega vložka po meri. Za 100% prilagoditev čevlja po nogi pa je izdelava notranjega čevlja z vbrizganjem pene (FOAM). Kombinacija pene in vložka zagotavljata idealno prileganje smučarskega čevlja.
 
Kdaj lahko pridem pomeriti smučarske čevlje?
Vsak naš delovnik je na voljo 5 terminov za nakup in svetovanje smučarskih čevljev. Dopoldanska termina sta ob 8.00 in 9.30, popoldanski termini so ob 15.00, 16.30 in 18.00. Na enega izmed teh terminov se lahko naročite. Pod rubriko rezervacije se lahko prijavite na termin.
 
Zanima me, če bi lahko prilagodili moje smučarske čevlje?
Čevlje lahko do neke mere z hidravliko in fenom termično raztegujemo po širini in tudi po dolžini. Predvsem je odvisno iz kakšnega čevlja izhajate, če ste si kupili veliko prevelike čevlje, potem je to nesmiselno. Čevlji morajo biti prave dolžine in širine.
 
Katere znamke smučarskih čevljev imate?
Imamo 9 alpskih znamk: Salomon, Atomic, Fischer, Nordica, Lange, Head, Tecnica, Rossignol, Dalbello in 4 turne znamke: Scarpa, Dynafit, Atomic in Salomon.
 
Koliko časa traja nakup smučarskih čevljev?
Meritve, svetovanje in izbira čevljev traja od 1 ure do 1,5 ure.
 
V primeru, če se ne odločim za nakup smučarskih čevljev?
Cena meritev in svetovanja v primeru nakupa je 30€. V kolikor se ne odločite za nakup smučarskih čevljev vam zaračunamo 65,00€ za meritve in svetovanje. V primeru, da se odločite za nakup smučarskih čevljev odločite kasneje vam razliko (35€) odštejemo od vrednosti nakupa.
 
Ali je mogoče plačati s plačilno kartico?
Možno, vendar pri nakupu smučarskih čevljev s plačilno kartico plačate polno ceno, na gotovino pa dobite gotovinski popust.
 
Ali prodajate rabljeno opremo?
Ne.
 
Kdaj lahko prinesemo smučarske čevlje na servis in koliko časa je potrebno čakati za servis?
Smučarske čevlje lahko na servis prinesete v torek ali četrtek v delovnem času. V najvišji sezoni ( december-januar) je čakalna doba od 1-2 delovnih dni. ZA ŠIRJENJE IN RAZTEGOVANJE SMUČARSKIH ČEVLJEV SI NI POTREBNO REZERVIRATI TERMINA!
 
Ali imate servis smuči/snežne deske, kdaj lahko prinesemo na servis in koliko je potrebno čakati?
Imamo servis smuči/snežne deske, na servis lahko prinesete opremo v delovnem času. Med sezono je je čakalna doba 2-3 dni.
 
Kakšni so stroški dostave?
Dostava je za področje Slovenije in Hrvaške za vsa naročila nad 100 EUR je BREZPLČNA, stroški dostave pri naročilih manjših od 100 EUR pa znašajo 5 EUR in so enotni za celotno področje Slovenije in Hrvaške.
 
Kdaj bom prejel naročeno blago?
Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner GLS d.o.o. (Telefonska št.: +386 1 500 11 50). Vsa naročila bodo odpremljena še isti ali naslednji delovni dan (pod pogojem, da je blago na zalogi, v primeru, da ga ni vas o tem obvestimo). Naročeno blago bo na področju Slovenje in Hrvaške dostavljeno najkasneje v dveh delovnih dneh.
Dostava se vrši večinoma v dopoldanskem času, o natančnejšem času dostave vas kontaktira poštni kurir.
Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpiše pod “opombe” na dnu naročila.
 
Koliko stane servis smučarskih čevljev?
Cena servisa smučarskih čevljev je odvisna od vrste popravila, servisnega materiala in časa. Giblje pa se običajno med 20,00€ in 50,00€.