Povrat robe i kupovne cijene
Vračila blaga in kupnine
Preklic naročila
Kupec lahko kadarkoli pred odpremo prekliče svoje naročilo telefonsko ali pisno preko elektronske pošte, razen če gre za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika ali prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Pri prodaji blaga po pošti ima kupec pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prejemu blaga podjetju z nedvoumno izjavo sporoči, da odstopa od naročila, razen če gre za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika ali prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Če je kupec blago že prejel in od naročila odstopi, mora blago v nespremenjeni količini odposlati podjetju v štirinajstih (14) dneh po sporočilu o odstopu. Če je vrnjeno blago uničeno, pokvarjeno, poškodovano, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, je kupec dolžan povrniti odškodnino v višini zmanjšane vrednosti blaga.
Stroške vrnitve blaga krije in plača kupec, razen če blago ni primerno za pošiljanje po pošti. V tem primeru stroške vračila nosi prodajalec.
Vračilo kupnine
V primeru vračila kupnine mora stranka sporočiti številko bančnega računa. Kupnino vrnemo v roku 14 dni.
Reklamacija
V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem je možno blago vrniti tudi po pošti, sicer pa ga osebno prinesete v trgovino.
Stvarna napaka
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
Pritožbe in spori
Kupec lahko vloži pritožbo prek e-poštnega naslova koala@koala.si ali pisno na naslov podjetja Koala Tim d.o.o., Ulica Antona Tomšiča 11, 1294 Višnja Gora. Prodajalec se bo prizadeval, da se morebitni spori rešijo hitro in sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Koala Tim d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo potrošnikom tukaj.